Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальов, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorКовалев, Александр Викторович-
dc.contributor.authorKovalov, Oleksandr-
dc.contributor.authorСідельников, Б. Ю.-
dc.date.accessioned2020-09-04T08:24:50Z-
dc.date.available2020-09-04T08:24:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11818-
dc.description.abstractПотужність керування ТП визначається рівнем сигналу, який подається на вхід фазозсувного пристрою СІФК. Для сучасних систем керування рівень цього сигналу не перевищує 10В, 5мА. Вимога завадозахищеності по каналу синхронізації випливає з умови надійності роботи СІФК при наявності спотворень в кривій напруги живлення, що виникають в наслідок роботи ТП та інших навантажень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми інноваційного розвитку електричної інженерії: матеріали I Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (Мелітополь, 08 – 26 червня 2020 р.);С. 43-44-
dc.subjectпотужність керування ТПuk
dc.subjectсистеми імпульсно-фазового керування тиристорних перетворювачівuk
dc.subjectенергоефективні засоби малої механізаціїuk
dc.subjectсистеми керування електроприводами мобільної технікиuk
dc.titleОбґрунтування системи керування електродвигуном приводу мотоблокаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Електротехніка і електромеханіка ім. проф. В.В. Овчарова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1sbornyk-44-45.pdf701.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.