Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлясецька, В. Р.-
dc.date.accessioned2020-08-11T11:35:26Z-
dc.date.available2020-08-11T11:35:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11714-
dc.description.abstractУсе більше українських компаній включають спонсорство в практику роботи з громадськістю. Сюди можна віднести підтримку проектів в галузі культури, науки і спорту або інших соціально-значущих сфер. Дж. Берет, С. Моріарті [1] зазначають, що спонсорство – це надання фінансової підтримки певному виду діяльності чи організації для того, щоб вони могли бути здійсненіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);(С. 95)-
dc.subjectспонсорствоuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсинтетичні засоби маркетингових комунікаційuk
dc.titleСпонсорство як синтетичний засіб маркетингових комунікаційuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-95.pdf349.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.