Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГребельна, Г. В.-
dc.date.accessioned2020-08-07T07:04:54Z-
dc.date.available2020-08-07T07:04:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11697-
dc.description.abstractРинок кави України належить до швидко зростаючих та перспективних. За останні роки зростання обсягів продажу кави склало 3 %. Відповідно до статистичних даних, Дніпропетровська область має найбільші показники за обсягами продажу кави в Україні [3]. Вже понад 80 років Дніпропетровський комбінат харчових концентратів успішно працює на ринку продуктів харчування, випускаючи тисячі кілограмів продукції щомісяця. Почав виробництво кави з 1972 року під ТМ «Grano Dorano»-це зернова, мелена та розчинна кава та кавові мікси 3 в 1 [1]uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторногоuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: Всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року);С. 77-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectринок кавиuk
dc.subjectпродаж кавиuk
dc.subjectДніпропетровський комбінат харчових концентратівuk
dc.subjectринок продуктів харчуванняuk
dc.subjectGrano Doranouk
dc.titleМаркетингові дослідження діяльності ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» на ринку кавиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези ЕтаБ конференция 2019-77.pdf305.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.