Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯворська, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЯворская, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorYavorska, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-08-07T06:52:31Z-
dc.date.available2020-08-07T06:52:31Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11696-
dc.description.abstractВиділено основні види кооперативного маркетингу. Розглянуто сутність товарної і цінової політики та її особливості в діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Полтавського державного сільськогосподарського інституту;№ 5-6 (С. 29-32)-
dc.subjectкооперативний маркетингuk
dc.subjectобслуговуючі кооперативиuk
dc.subjectсільськогосподарський маркетингuk
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_распознан.pdf7.82 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.