Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯворська, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЯворская, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorYavorska, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-08-06T08:30:21Z-
dc.date.available2020-08-06T08:30:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11688-
dc.description.abstractUK: Розглянуто сутність та особливості сільськогосподарського маркетингу. Проведена характеристика елементів маркетингу та інструментів маркетингової політики у діяльності суб’єктів малого бізнесу у сільському господарстві. EN: Essence and features of the agricultural marketing is considered. The con-ducted description of elements of marketing and instruments of marketing policy is in activity of subjects of small business in agriculture.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З.Гжицького. Серія «Економічні науки»;Т. 13, № 1 (47), ч. 2 (С. 407-414)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectсільське господарствоuk
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectособисте селянське господарствоuk
dc.titleМаркетингова політика різних форм малого бізнесу у сільському господарствіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.1.pdf212.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.