Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11639
Назва: Особливості реалізації політики таргетування на сучасному етапі
Автори: Малахов, А. О.
Ключові слова: банк;монетарна політика;інфляційне таргетування;інфляція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Серія/номер: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей. м. Мелітополь, 18-22 листопада 2019 року.;(С. 259-260)
Короткий огляд (реферат): Монетарна політика центрального банку повинна забезпечувати фінансову стійкість банківського сектору, дієвість платіжно-розрахункового механізму, фінансову стабільність країни, у зв’язку з чим актуальність її аналізу залишається високою за будь-якого стану економіки, особливо за умов інфляційного таргетування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11639
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10-11.pdf399.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.