Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11106
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Sosnytska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Кулєшов, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Кулешов, Сергей Александрович | - |
dc.contributor.author | Kulieshov, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T12:12:58Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T12:12:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11106 | - |
dc.description.abstract | Авторами обґрунтовано і розроблено критерії та періодизацію розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців з ІТ університетах США, яка розглядається як система взаємопов'язаних компонентів, кожен з яких, у разі потреби, може бути вивчений як нова система педагогічних явищ та категорій | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Liverpool: Cognum Publishing House | uk |
dc.relation.ispartofseries | The 9th International scientific and practical conference "Scientific achievements of modern society" (April 28-30);С. 981-987 | - |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | періодизація | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутні фахівці | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | університети США | uk |
dc.title | Періодизація розвитку професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій в університетах США: методологічний конспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кулєшов.pdf | 3.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.