Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10990
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Ольга Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Ищенко, Ольга Анатольевна | - |
dc.contributor.author | Ishchenko, Olha | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T07:30:54Z | - |
dc.date.available | 2020-06-05T07:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10990 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті розглянуто можливості та переваги математичної підготовки майбутніх фахівців у процесі формування професійних компетентностей. EN: Possibilities and advantages of mathematical training of future specialists in the process of forming professional competences are considered in the article. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності: матеріали Міжнародної науково-методичної iнтернет-конференції (м. Вінниця, 18-20 травня 2020 р.); | - |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | професійні компетенції | uk |
dc.subject | освітньо-професійна програма | uk |
dc.subject | результати навчання | uk |
dc.subject | абстрактне мислення | uk |
dc.subject | higher mathematics | uk |
dc.subject | professional competences | uk |
dc.subject | educational and professional program | uk |
dc.subject | learning outcomes | uk |
dc.subject | abstract thinking | uk |
dc.title | Роль вищої математики у формуванні загальних компетентностей здобувачів вищої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5. Роль вищої математики у формуванні загальних компетентностей здобувачів вищої освіти.pdf | 576.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.