Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10808
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяденчук, Альона Федорівна | - |
dc.contributor.author | Дяденчук, Алена Федоровна | - |
dc.contributor.author | Diadenchuk, Alona | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-26T07:21:41Z | - |
dc.date.available | 2020-05-26T07:21:41Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10808 | - |
dc.description.abstract | За допомогою дослідної роботи при вивченні курсу загальної фізики відбувається знайомство і впровадження в навчальний процес нових технологій з метою підвищення рівня знань, умінь та навичок студентів технічного ВНЗ для подальшого їх використання в майбутній професійній діяльності. Запропонований лабораторний практикум є лише однією складовою цілого комплексу заходів щодо підвищення якості професійної підготовки кадрів для наноіндустрії, а також для популяризації знань в області наносистем, наноматеріалів і нанотехнологій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах: матеріали ІV Всеукраїнської науково-методичної конференції (м. Суми, 27 листопада 2019 р.);(С. 27-28) | - |
dc.subject | загальна фізика | uk |
dc.subject | нанотехнології | uk |
dc.subject | суперконденсатор | uk |
dc.subject | експерименти | uk |
dc.title | Пропедевтика основ нанотехнологій при вивченні курсу загальної фізики | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3.7. Пропедевтика основ нанотехнологій при вивченні курсу загальної фізики.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.