Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВороніна, Юлія Євгенівна-
dc.contributor.authorВоронина, Юлия Евгеньевна-
dc.contributor.authorVoronina, Yuliia-
dc.date.accessioned2020-04-28T06:06:24Z-
dc.date.available2020-04-28T06:06:24Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10325-
dc.description.abstractВизначено рівень взаємозв'язку стратегічного маркетингу із стратегічним менеджментом. Виявлено механізм впливу стратегічного маркетингу на ефективність управління діяльністю підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesДержава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво;№ 5 (С. 38-42)-
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectстратегічний менеджментuk
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk
dc.subjectуправлінська концепція маркетингуuk
dc.titleРозвиток стратегічного управління на підприємствах з виробництва продовольчих товарівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Менеджменту та публічного адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Держава_та_регионы_№5_2005.pdf679.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.