Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.date.accessioned2020-04-01T11:04:28Z-
dc.date.available2020-04-01T11:04:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10007-
dc.description.abstractUK: Автором обґрунтовано необхідність розробки моделі професійної підготовки майбутнього вчителя в рамках реалізації принципів дитиноцентризму, інклюзивної теорії організації освітнього процесу. Визначено методологічне підґрунтя пошуку й обґрунтування інструментів розробки і механізмів реалізації цієї моделі, особливістю якої є розвиток у майбутнього вчителя полідіменсіального (багатоосьового) мислення. Зазначено індикатори розробки змісту професійної підготовки майбутнього вчителя в умовах інклюзивного освітнього середовища. EN: The author substantiates the necessity of development of model of professional training of future teachers in the framework of the principles of child-centrism, inclusive theory of organization of educational process. The methodological background of the search and substantiation of development tools and mechanisms of realization of this model, the peculiarity of which is the development of a future teacher of polydimensional (multi-axial) thinking, is determined. Indicators of development of the content of the future teacher's professional training under the conditions of the inclusive educational environment are represented in this article.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасна освіта в контексті нової української школи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з між народ. участю (11-12 жовтня 2018 р.);(С. 156-159)-
dc.subjectНова школаuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectNew schooluk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectinclusionuk
dc.titleМодель професійної підготовки майбутнього вчителя в умовах інклюзіїuk
dc.title.alternativeModel of professional training of the future teacher in the conditions of inclusionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.18.pdf196.65 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.