Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10007
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Sosnytska, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T11:04:28Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T11:04:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/10007 | - |
dc.description.abstract | UK: Автором обґрунтовано необхідність розробки моделі професійної підготовки майбутнього вчителя в рамках реалізації принципів дитиноцентризму, інклюзивної теорії організації освітнього процесу. Визначено методологічне підґрунтя пошуку й обґрунтування інструментів розробки і механізмів реалізації цієї моделі, особливістю якої є розвиток у майбутнього вчителя полідіменсіального (багатоосьового) мислення. Зазначено індикатори розробки змісту професійної підготовки майбутнього вчителя в умовах інклюзивного освітнього середовища. EN: The author substantiates the necessity of development of model of professional training of future teachers in the framework of the principles of child-centrism, inclusive theory of organization of educational process. The methodological background of the search and substantiation of development tools and mechanisms of realization of this model, the peculiarity of which is the development of a future teacher of polydimensional (multi-axial) thinking, is determined. Indicators of development of the content of the future teacher's professional training under the conditions of the inclusive educational environment are represented in this article. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасна освіта в контексті нової української школи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з між народ. участю (11-12 жовтня 2018 р.);(С. 156-159) | - |
dc.subject | Нова школа | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутній вчитель | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | New school | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | future teacher | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.title | Модель професійної підготовки майбутнього вчителя в умовах інклюзії | uk |
dc.title.alternative | Model of professional training of the future teacher in the conditions of inclusion | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.