Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Майборода, Анна Александровна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Development of Ukrainian enterprises in crisis economy in brand management systemMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Marchuk, Anastasiia; Марчук, Анастасія Олександрівна; Марчук, Анастасия Александровна
2021The study of consumer behavior in the market of bakery products in the conditions of brand managementMaiboroda, Hanna; Майборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна
2020Аналіз діяльності підприємств хлібопекарської галузі за індексним методомМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Вплив факторів мікросередовища на маркетингову діяльність підприємств хлібопекарської галузіМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Маркетингові особливості використання портфеля брендівМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Маркетингові інструменти в системі бізнес - плануванняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Фактори макросередовища та їх вплив на діяльність хлібопекарських підприємствМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna