Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810
Назва: Методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатольевна
Titova, Olena
Ключові слова: творчий потенціал інженера;інноваційна інженерна діяльність;методологічні підходи,;підготовка агроінженерів;розвиток інженерної творчості
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Інноваційна педагогіка;Вип. 4, т. 2 (С. 70-74)
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей у аграрних університетах. Зроблено аналіз наукової думки щодо проблеми підготовки творчого інженера. На основі філософських та загальнонаукових засад виокремлено частково методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу студента-агроінженера. Це дає можливість проаналізувати засоби, прийоми та методи, які застосовуються для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. Означені підходи складатимуть основу для розроблення системи розвитку творчого потенціалу інженера для аграрного виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9810
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тітова_2018_6.pdf1.08 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.