Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809
Назва: Pозвиток інженерної творчості у студентів на заняттях з іноземної мови професійного спрямування
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатольевна
Titova, Olena
Ключові слова: інженерна творчість;творчий потенціал інженера;інноваційна діяльність;навчання іноземної мови професійного спрямування
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Педагогічні науки: збірник наукових праць;№ 82 (С. 195-198)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі розвитку творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей як однієї з найнеобхідніших здатностей майбутнього інженера. Навчання інженерної творчості має відбуватися в процесі вивчення будь-якої дисципліни, зокрема, іноземної мови професійного спрямування. Це реалізується завдяки поступовому залученню студента до діяльності на репродуктивному рівні через рівень продуктивний до творчого рівня під час виконання нестандартних завдань, пов’язаних з майбутньою інженерною діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тітова_2018_5.pdf1.26 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.