Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809
Назва: | Pозвиток інженерної творчості у студентів на заняттях з іноземної мови професійного спрямування |
Автори: | Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатольевна Titova, Olena |
Ключові слова: | інженерна творчість;творчий потенціал інженера;інноваційна діяльність;навчання іноземної мови професійного спрямування |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | Педагогічні науки: збірник наукових праць;№ 82 (С. 195-198) |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі розвитку творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей як однієї з найнеобхідніших здатностей майбутнього інженера. Навчання інженерної творчості має відбуватися в процесі вивчення будь-якої дисципліни, зокрема, іноземної мови професійного спрямування. Це реалізується завдяки поступовому залученню студента до діяльності на репродуктивному рівні через рівень продуктивний до творчого рівня під час виконання нестандартних завдань, пов’язаних з майбутньою інженерною діяльністю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9809 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тітова_2018_5.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.