Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9792
Назва: Філософські засади системного розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей
Інші назви: Философские принципы системного развития творческого потенциала студентов инженерных специальностей
Philosophical principles for system development of creative potential of engineering students
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатольевна
Titova, Olena
Ключові слова: філософія;культура;творчий потенціал інженера;інноваційна діяльність;технічна творчість;штучний інтелект;відповідальність;философия;творческий потенциал инженера;инновационная деятельность;техническое творчество;искусственный интеллект;ответственность;philosophy;culture;creative potential of an engineer;innovation activity;technical creativity;artificial intelligence;responsibility
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка;Вип. 1(20) (С. 57-62)
Короткий огляд (реферат): UK: В статті представлено філософські засади розроблення педагогічної системи розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів у аграрних університетах. Розглядаються результати філософського осмислення техніки, технічних систем, їх взаємодії з людиною та навколишнім середовищем у аспекті відповідальності науковців, інженерів, виробників і споживачів, обмежень та ризиків технічної творчості, а також наслідків автоматизації всіх рівнів, зокрема діяльності штучного інтелекту без участі інженера. На основі аналізу принципів філософії науки і техніки обґрунтовано низку підходів до формування інженера інноваційного типу. RU: В статье представлены философские основы разработки педагогической системы развития творческого потенциала будущих инженеров в аграрных университетах. Рассматриваются результаты философского осмысления техники, технических систем, взаимодействия их с человеком и окружающей средой в аспекте ответственности ученых, инженеров, производителей и потребителей, ограничений и рисков технического творчества, а также последствий автоматизации всех уровней, в частности деятельности искусственного интеллекта без участия инженера. На основе анализа принципов философии науки и техники обоснованы подходы формирования инженера инновационного типа. EN: The article presents philosophical foundations of a pedagogical system for development of a creative potential of future engineers at agricultural universities. The results of philosophical interpretation of technology, technical systems, their interaction with the human and the environment in the aspects of responsibility of scientists, engineers, manufacturers and consumers, the limitations and risks of technical creativity, as well as consequences of automation at all levels in particular the activity of artificial intelligence without an engineer. Philosophy of science and technology principles, which have been analyzed, became the approaches for further development of an innovative engineer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9792
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тітова_2018_3.pdf907.73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.