Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9233
Назва: Збутова діяльність підприємств сільськогоподарського машинобудування на засадах консолідованого маркетингу: теорія, методологія, практика: дис. ... доктора економ. наук : 08.00.04
Інші назви: Sales activities of the agricultural machinery companies based on consolidated marketing: theory, methodology, practice
Автори: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Ключові слова: збут;консолідований маркетинг;сільськогосподарське машинобудування;інтегровані структури;маркетинг-мікс;контрактна група консолідованого маркетингу;прогнозування збуту сільськогосподарської техніки;ефективність збутової політики;оптимізація розподілу витрат;sales;consolidated marketing;agricultural machinery;integrated structures;marketing mix;consolidated marketing contract group;agricultural machinery sales forecasting;sales policy efficiency;cost-sharing optimization
Дата публікації: 2019
Видавництво: Сумський державний університет
Короткий огляд (реферат): UK: Дисертація присвячена розробці теоретико-методичної бази та інструментів вдосконалення збутової діяльності підприємств сільськогосподарської техніки на основі консолідованого маркетингу. Консолідований маркетинг пропонується визначити як діяльність декількох одногалузевих технологічно пов’язаних підприємств щодо спільного створення ланцюга споживчої цінності для клієнтів, просування і збуту товарів та послуг, управління взаємовідносинами з клієнтами через єдиний відокремлений координаційний центр, що реалізує інтегровану маркетингову й збутову політику від імені та за кошти всіх компаній-учасниць. EN: The dissertation is devoted to the development of the theoretical and methodological basis and instruments of improving sales activities of the agricultural machinery companies based on consolidated marketing. Consolidated marketing proposed to define as activity of several one-branch technologically connected companies for joint creation of the consumer value chain for the promotion, sale of goods and services, management of customer relations through the coordination center, which implements an integrated marketing and sales policy from all participating companies. In the thesis, the system of principles was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9233
Розташовується у зібраннях:Дисертації, автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нехай В. В. дисертація.pdf8.53 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.