Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8942
Назва: Застосування методу аналізу ієрархій для вибору товарної стратегії підприємства
Автори: Вовк, І. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: стратегія підприємства;товарна стратегія;управлінські рішення
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених. (31 жовт. 2019 р.);(С. 544-546)
Короткий огляд (реферат): Важливим інструментом маркетингової діяльності підприємства є товарна стратегія. Товарна стратегія має економічне і соціальне значення. Економічна важливість полягає в тому, що розробка ефективної товарної стратегії дозволить підприємству вижити в умовах жорсткої конкуренції і стати успішним. З соціального боку управління асортиментом формує у споживачів смаки, потреби, і навпаки, смаки і потреби споживачів дуже впливають на товарну стратегію підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8942
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf288.82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.