Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8706
Назва: | Реформування освітніх мереж сільських територіальних громад в умовах децентралізації |
Автори: | Застрожнікова, Ірина Володимирівна Застрожникова, Ирина Владимировна Zastrozhnikova, Iryna |
Ключові слова: | аграрний потенціал;економічне зростання;міжнародний досвід;аграрна політика;аграрний сектор;сільські території;освітня реформа |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Становлення механізму публічного управління розвитком територій як пріоритет державної політики децентралізації: збірник наукових праць;С. 123-125 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток аграрного потенціалу країни – запорука стійкого економічного зростання. Загалом, як свідчить міжнародний досвід, на сьогоднішній день необхідним є перехід від централізованої аграрної політики, сконцентрованої на аграрному секторі, до більш інтегрованої політики розвитку сільської місцевості, що передбачає наявність зв'язку між економічними, екологічними, соціальними та територіальними аспектами життєдіяльності сільських територій [2]. Для успішної реалізації цієї політики по-перше, необхідно забезпечити створення відповідних місцевих інститутів, серед яких – сучасні освітні заклади |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8706 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра Публічне управління, адміністрування та право |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 416.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.