Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8578
Title: Маркетингове управління проектами
Authors: Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Keywords: інвестиційний проект;управління проектами;управління проектами;економічна ефективність;investment project;project management;marketing program;cost-effectivenes
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Однорог Т. В.
Series/Report no.: Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали міжнародного науково-практичного форуму (21-22 червня 2019р.) Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного;Ч. 2 (С. 133-136)
Abstract: UK: Проект - це комплекс процесів для отримання певного результату до певного терміну в рамках певного бюджету. Знання методології управління проектами дозволяє реалізувати проект оптимальним чином. Застосування управління проектами дозволяє тримати всі процеси під контролем, оперативно реагувати на проблеми, своєчасно коригувати плани і працювати без збоїв. EN: The essence of project management, its importance is revealed; focuses on the marketing component within project management; the main results of the investment project on the introdcution of the new product in the production of private enterprise "Dimyors" Melitopol city are offered.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8578
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.