Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8544
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кувачов, Володимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Кувачев, Владимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Kuvachov, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Чорна, Тетяна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Черная, Татьяна Сергеевна | - |
dc.contributor.author | Chorna, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Мітков, Василь Борисович | - |
dc.contributor.author | Митков, Василий Борисович | - |
dc.contributor.author | Mitkov, Vasyl | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-14T08:38:09Z | - |
dc.date.available | 2019-11-14T08:38:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8544 | - |
dc.description.abstract | EN: The article is devoted to the teachers’ role in motivating students to study. UK: Стаття присвячена ролі вчителів у мотивації учнів до навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Однорог | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали Міжнародного науково-практичного форуму (Мелітополь, 21-22 червня 2019 р.);Ч. 2 (С. 357-359) | - |
dc.subject | image | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.subject | імідж | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.title | Роль викладача щодо мотивації студентів до навчання | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Машиновикористання в землеробстві |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНІ НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ - ч.2-357-359.pdf | 166.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.