Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226
Назва: Вплив культурних чинників макросередовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного віку
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: серодовище ринку продуктів харчування;громадське хачування;макромаркетингове середовище;ринок продуктів харчування;споживча поведінка дітей
Дата публікації: 2019
Серія/номер: The 1st International scientific and practical conference “Topical issues of the development of modern science” (September 18-20, 2019);P. 255-260
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ключові тенденції зміни культурного середовища ринку продуктів харчування та пов’язаною з цим діяльністю закладів громадського харчування. Охарактеризовано вплив зміни культурних чинників зовнішнього макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування на споживчу поведінку дітей шкільного віку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8226
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article.pdf889.21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.