Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/813
Назва: Семіотичний підхід до використання відеореклами у викладанні іноземної мови
Автори: Полікарпова, Ю. О.
Ключові слова: семіотичний підхід;відеореклама
Дата публікації: 2005
Видавництво: Сімферополь: Вид. відділ ТНУ
Серія/номер: Культура народов Причерноморья: Науковий журнал.;Вип. № 57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/813
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. СЕМІОТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИКОР.pdf229.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.