Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8038
Назва: Контракт як формальна процедура в консалтинговій практиці
Інші назви: Contract as a formal procedure in consulting practice
Автори: Серських, Надія Сергіївна
Серских, Надежда Сергеевна
Serskykh, Nadiia
Ключові слова: консалтинг;консалтингова послуга в агросервісні;контракт в консалтингу;контракт на надання консалтингових послуг;функції контракту;consulting;consulting service in agroservice;consulting contract;contract for the consulting services;contract functions
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 147-153)
Короткий огляд (реферат): UK: У роботі поставлено проблему контрактної взаємодії у практичному консалтингу. Висвітлено основні підходи до практики укладання контракту на консалтингові послуги. Проаналізовано факто-ри,що впливають на якість консалтингової послуги та на довгострокові взаємовідносини між консультантом та клієнтом. Окреслено функції контракту на надання консалтингових послугу, наведено типову структуру контракту на надання консалтингових послуг. EN: In recent years, the market of consulting services has been developing in Ukraine, especially in the framework of cooperation with international funds. The development of the market directly influences the increase of the value of professional skills of providers of consulting services, in particular managerial, economic, legal, etc. Due to the imperfection of the legislative framework for regulation of this market, the question of systemization of contracts in the market of services is extremely relevant. Also, the ability of consultants to negotiate, negotiate, and have skills in drawing up documents of intent and responsibility is gaining great significance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8038
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Макет 3(38)2018-143-149.pdf439.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.