Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8018
Назва: Міжнародний досвід діяльності канадських фермерів на ринку плодово – ягідної продукції
Інші назви: International experience of canadian farmers to market fruit production
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: експорт;імпорт;ринок;кон’юнктура ринку;попит та пропозиція;маркетингове середовище;міжнародний ринок;виробничий потенціал;фермерське господарство;export;import;market;market conditions;supply and demand international market;marketing environment;production potential;farming
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (38) (С. 139-146)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджено міжнародний досвід канадських фермерів на ринку плодово-ягідної проду-кції. Мета дослідження: визначення місця країни та оцінка ресурсного потенціалу канадських фермерів; аналіз виробничого потенціалу фермерів Канади та основних напрямів державної політики підтримки сільськогосподарських товаровиробників. Результати дослідження дають можливість вибору окремих підходів ведення бізнесу, які можуть впровадити українські фермери в галузі садівництва. Це дозволить вітчизняним товаровиробникам визначитись з питаннями товарної, цінової, розподільчої, збутової та комунікаційної політики власних виробництв, обрати правильні стратегічні орієнтири та співпрацювати з державними установами над розробкою дієвих законодавчих програм підтримки та сприяння розвитку галузі садівництва, здійснення ефективної експортно-імпортної політики. EN: The necessity of the analysis of the international experience of export – import operations by farmers of Canada is proved. The aspects of work of the Canadian farmers in the world market of fruits and berries are investigated, the structure of commodity production of fruit, the place of Canada in production of a product, the sizes of the Canadian farms working in the field of gardening, the place of the state in regulation of policy of production and sale of fruit is defined. Canada is an agricultural country, which has the first place in the export of some agricultural products. The country also occupies an active place in the market of horticulture products. Marketing experience of production, sales and state regulation of market relations in the horticulture industry is a good example of finding ways to solve many problems of producers of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8018
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Макет 3(38)2018-135-142.pdf369.12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.