Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7977
Title: | Імідж викладача, як фактор мотивації студентів |
Other Titles: | Image teacher as a mother factor of students |
Authors: | Кувачов, Володимир Петрович Кувачев, Владимир Петрович Kuvachov, Volodymyr Чорна, Тетяна Сергіївна Черная, Татьяна Сергеевна Chorna, Tetiana Мітков, Василь Борисович Митков, Василий Борисович Mitkov, Vasyl |
Keywords: | іміджелогія;імідж;викладач;студент;ранжирування;мотивація;компетенції;image;image;teacher;student;rank;motivation;competence |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Мелітополь: ТДАТУ |
Series/Report no.: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 22 (С. 216-225) |
Abstract: | UK: Стаття присвячена аналізу іміджевих характеристик ідеального викладача вузу. Проведене ранжирування характеристик ідеального іміджу викладача студентами нашого університету дозволило систематизувати внутрішні і зовнішні компоненти його професійного іміджу, виявити неоднозначність, варіабельність і специфіку найбільш затребуваних і несумісних якостей в їх професійній діяльності. EN: The article is devoted to the analysis of the image characteristics of the ideal teaching staff of the university. The ranking of the characteristics of the ideal image of the teacher by the students of our university has allowed to systematize the internal and external components of his professional image, to identify non-unambiguity, variability and specificity of the most demanded and bearing qualities in their professional activities. |
URI: | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7977 |
Appears in Collections: | кафедра Машиновикористання в землеробстві |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сборник Статей 2019 МЕТОД-217-226.pdf | 612.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show full item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.