Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Назва: Аналіз проблем і педагогічних підходів до керування автоматизованими електронними системами навчання студентів вищої освіти
Інші назви: Analysis of problems and pedagogical approaches to the management of automated electronic systems for the training of students of higher education
Автори: Лобода, Олександр Іванович
Лобода, Александр Иванович
Loboda, Oleksandr
Ключові слова: автоматизоване;критерій засвоєння;модель;навчання;педагогіка;програмне навчання;розвивальне навчання;студент;automated;criterion of assimilation;model;teaching;pedagogy;program training;developmental training;student
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Серія/номер: Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 22 (С. 169-173)
Короткий огляд (реферат): UK: В статті розглядається питання про педагогічні підходи при керуванні автоматизованими електронними системами навчання вищої освіти. Представлені моделі класичного програмованого навчання різних авторів. EN: The article examines the question of pedagogical approaches in the management of automated electronic systems of higher education education. Models of classical programmable learning of different authors are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Розташовується у зібраннях:кафедра Електроенергетика і автоматизація

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник Статей 2019 МЕТОД-170-174.pdf654.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.