Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Назва: | Аналіз проблем і педагогічних підходів до керування автоматизованими електронними системами навчання студентів вищої освіти |
Інші назви: | Analysis of problems and pedagogical approaches to the management of automated electronic systems for the training of students of higher education |
Автори: | Лобода, Олександр Іванович Лобода, Александр Иванович Loboda, Oleksandr |
Ключові слова: | автоматизоване;критерій засвоєння;модель;навчання;педагогіка;програмне навчання;розвивальне навчання;студент;automated;criterion of assimilation;model;teaching;pedagogy;program training;developmental training;student |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Мелітополь: ТДАТУ |
Серія/номер: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 22 (С. 169-173) |
Короткий огляд (реферат): | UK: В статті розглядається питання про педагогічні підходи при керуванні автоматизованими електронними системами навчання вищої освіти. Представлені моделі класичного програмованого навчання різних авторів. EN: The article examines the question of pedagogical approaches in the management of automated electronic systems of higher education education. Models of classical programmable learning of different authors are presented. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Електроенергетика і автоматизація |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник Статей 2019 МЕТОД-170-174.pdf | 654.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.