Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Title: Аналіз проблем і педагогічних підходів до керування автоматизованими електронними системами навчання студентів вищої освіти
Other Titles: Analysis of problems and pedagogical approaches to the management of automated electronic systems for the training of students of higher education
Authors: Лобода, Олександр Іванович
Лобода, Александр Иванович
Loboda, Oleksandr
Keywords: автоматизоване;критерій засвоєння;модель;навчання;педагогіка;програмне навчання;розвивальне навчання;студент;automated;criterion of assimilation;model;teaching;pedagogy;program training;developmental training;student
Issue Date: 2019
Publisher: Мелітополь: ТДАТУ
Series/Report no.: Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 22 (С. 169-173)
Abstract: UK: В статті розглядається питання про педагогічні підходи при керуванні автоматизованими електронними системами навчання вищої освіти. Представлені моделі класичного програмованого навчання різних авторів. EN: The article examines the question of pedagogical approaches in the management of automated electronic systems of higher education education. Models of classical programmable learning of different authors are presented.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7963
Appears in Collections:кафедра Електроенергетика і автоматизація

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник Статей 2019 МЕТОД-170-174.pdf654.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.