Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603
Назва: Обрання консолідованого маркетингу для вирішення проблем збуту сільськогосподарської техніки
Автори: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Ключові слова: сільськогосподарська техніка;сільськогосподарське машинобудування;консолідований маркетинг;збут
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Національний менеджмент в умовах інтеграційних та глобалізаційних викликів: монографія;С. 193-218
Короткий огляд (реферат): У ланці проблем, які спіткають підприємства сільськогосподарського машинобудування, значне місце займає несталий збут. Ця проблема має місце на тлі слабкої забезпеченості вітчизняних сільськогосподарських підприємств технікою для сільгоспробіт. Створює таку ситуацію відчутна конкуренція закордонних виробників сільгосптехніки, недосконалість організації та управління збутом, слабка маркетингова підтримка продукції та підприємств
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7603
Розташовується у зібраннях:кафедра Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 В Монографія19 СНАУ Нехай маркетинг (1).pdf781.29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.