Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560
Назва: Сучасні підходи до аналізу поводження споживачів в епоху персоналізованих комунікацій
Автори: Воронянська, Олена Владиленівна
Воронянская, Елена Владиленовна
Voronianska, Olena
Ключові слова: маркетингові дослідження;споживачі;програмний пакет SPSS
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та права в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 березня 2019 р.): у 5 ч.;Ч. 2 (С. 27-28)
Короткий огляд (реферат): В сучасному маркетинговому середовищі неможливо ефективно працювати, не маючи результатів маркетингових досліджень і прогнозів хоча би на найближче майбутнє. Тим більше, що надзвичайно швидкими темпами змінюються тренди в системі взаємовідносин між компаніями і клієнтами. Клієнт тяжіє до персоніфікації в споживанні будь-яких товарів і послуг, тому компанії повинні такі бажання враховувати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7560
Розташовується у зібраннях:кафедра Фінансів, обліку та оподаткування 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26_Воронянс_ка_О.В..pdf329 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.