Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499
Назва: Товарна стратегія ТОВ «Глобинський м’ясокомбінат» на споживчому ринку ковбасних виробів: дипломна робота магістра
Автори: Крюковська, Катерина Ігорівна
Ключові слова: маркетингова діяльність;маркетингові дослідження;товарна стратегія;ринок ковбасних виробів;економічна ефективність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Короткий огляд (реферат): В сучасних ринкових умовах, з посиленням конкурентної боротьби роль товарної стратегії підприємства різко зростає, адже успіх будь – якої компанії на товарному ринку залежить від самого продукту підприємства, його основних характеристик та переваг. Для здійснення успішної діяльності на ринку та задоволення потреб споживачів, необхідна детально розроблена і добре продумана ефективна маркетингова товарна стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7499
Розташовується у зібраннях:Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крюковська К.І..PDF755.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.