Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7496
Назва: Стратегія конкурентних переваг продукції «АВК» на споживчому ринку кондитерських виробів: дипломна робота магістра
Автори: Бончужна, Є. Ф.
Ключові слова: кондитерські вироби;формуванні перспективних напрямів маркетингу;класифікація товарних стратегій підприємства;макромаркетингове середовище;ринок кондитерських цукрових виробів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Короткий огляд (реферат): Кондитерська галузь – займає велику часту в харчовій промисловості України, адже є однією з найрозвиненіших галузей. Основним напрямком розвитку цієї галузі є необхідність значного зростання якості, біологічної цінності та смакових переваг продуктів харчування, а також покращення їх асортименту. Актуальним завданням для даної галузі є повне забезпечення потреб народного господарства та населення у високоякісній продукції, проведення технічного переозброєння, вдосконалення та інтенсифікація виробництва кондитерської галузі. Затребуваність кондитерських виробів на ринку пов’язана з тим, що вони є харчовим продуктом високої калорійності та засвоюваності, мають приємний смак, тонкий аромат, привабливий зовнішній вигляд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7496
Розташовується у зібраннях:Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бончужна Э.Ф..pdf1.83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.