Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7492
Назва: Конкурентна стратегія ПрАТ «Бель Шостка Україна» на споживчому ринку сирів: дипломна робота магістра
Автори: Бовкун, Г. О.
Ключові слова: маркетингові стратугії;ринок сирів;макросередовище;мікросередовище;модель поведінки споживача
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мелітополь: ТДАТУ
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження полягає в тому, що впровадження конкурентної стратегії виробництва забезпечує підприємствам економічне зростання та фінансову стабільність, а, отже і конкурентоспроможність як продукції, так і підприємства в цілому, тоді як вузькоспеціалізовані підприємства зазнають вагомих збитків, сконцентрувавшись на одному виді продукції чи виробництві. Однак, зважаючи на багатогранність і складність даної проблеми, постає потреба у поглибленому її вивченні, обґрунтуванні можливих напрямів реалізації, висвітленні стратегічного змісту в розвитку підприємства. Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка методологічних положень, а також науково-практичних рекомендацій процесу формування та реалізації маркетингової конкурентної стратегії виробництва на споживчому ринку сиру. Для досягнення визначеної мети були поставлені та вирішені наступні завдання: - систематизація теоретичних підходів до вивчення сутності формування конкурентної стратегії підприємства; - аналіз макросередовища споживчого ринку сиру; - проведення аналізу мікросередовища та визначення стратегічних альтернатив його розвитку; - розробка моделі поведінки споживача ринку сиру; - стратегічне обгрунтуання діяльності підприємства на ринку сиру; - розробка та обґрунтування моделі формування конкурентної стратегії підприємства на споживчому ринку сиру; - оцінка економічної ефективності реалізації конкурентної стратегії підприємства. Об'єктом дослідження дослідження є процес розвитку маркетингової діяльності ПрАТ «Бель Шостка Україна» на споживчому ринку сиру. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методологічних і практичних прийомів, які забезпечують формування та реалізацію конкурентної стратегії на ринку сиру. Методи дослідження. Поставлені в дипломній роботі завдання вирішувалися за допомогою таких методів: економічного аналізу та порівняння; статистично-економічні; анкетного опитування; табличного і графічного методів, методи стратегічного аналізу, методи оцінки інвестиційних проектів, методи оцінки ризиків інвестиційного проекту. Основними джерелами інформації для аналізу й узагальнень були чинні законодавчі та нормативно-правові акти, офіційні матеріали Міністерства товарної політики України, Державного комітету статистики України, Головного управління статистики у Запорізькій області, дані підприємства та особисто проведеного анкетування. При написанні дипломної роботи використовувались наступні методи: метод групувань, метод розрахунку коефіціентів, економічний метод, статистичний метод, метод портфельного аналізу, такий як Shell/DPM, розрахунок карти стратегічних груп, аналіз за матрицею Ансоффа, анкетування, метод ADL, метод SPACE-аналізу, модель Монте-Карло і метод аналізу ієрархії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7492
Розташовується у зібраннях:Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бовкун.pdf469.94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.