Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7482
Назва: Methodical approaches to defining marketing activity
Інші назви: Методичні підходи до визначення ефективності маркетингової діяльності
Автори: Voronianska, Olena
Воронянська, Олена Владиленівна
Воронянская, Елена Владиленовна
Arestenko, Tetiana
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Ключові слова: мarketing activity;indicators;efficiency;marketing innovation;risk of costs;маркетингова діяльність;показники;ефективність;інновації в маркетинг;ризикованість витрат
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1 (39) (С.34 - 38)
Короткий огляд (реферат): EN: Different approaches to creation of a system of indicators for assessing marketing activities effectiveness are defined. It is revealed that differences in approaches happen due to direction, branch, purpose and period of cover-age of marketing activities. It is emphasized that it is necessary to calculate costs of marketing activities and effective-ness of these costs due to their riskiness. UK: Визначені різні підходи до формування системи показників оцінювання ефективності маркетин-гової діяльності. З’ясовано, що відмінності у підходах обумовлено спрямованістю, галуззю використання, ме-тою і періодом охоплення маркетинговою діяльністю. Наголошується на необхідності обчислення витрат на маркетингову діяльність і ефективності цих витрат у зв’язку з їх ризикованістю
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7482
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf303.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.