Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7480
Назва: Маркетингова діяльність в плодоовочевництві
Автори: Михайлова, М.
Арестенко, Тетяна Вікторівна
Арестенко, Татьяна Викторовна
Arestenko, Tetiana
Ключові слова: овочівництво;маркетингова діяльність;маркетингова система;маркетинг;конкурентоспроможність;зберігання плодоовочевої продукції
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції;С. 193-197
Короткий огляд (реферат): Маркетингова діяльність для виробників плодоовочевої продукції є вже не новим інструментом, а об'єктивно необхідною функцією. Для забезпечення успішного маркетингу, всі його елементи мають реалізовуватись виключно на основі чіткої маркетингової стратегії, оскільки лише в такому випадку не суперечитимуть одне одному, а дозволять досягнути значного маркетингового ефекту та ефективної діяльністі виробника на ринку в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7480
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf1.14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.