Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7445
Назва: Стратегічний аналіз зовнішнього середовища підприємств сокової галузі
Автори: Шквиря, С. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: стратегії поведінки підприємства;зовнішнє середовище;підприємство ТОВ «Трина»;ринок соків
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф. (28-29 травня 2019 р.);С. 236-238
Короткий огляд (реферат): Стратегічний аналіз зовнішнього середовища відбувається через дослідження факторів, які впливають на підприємство та визначають ефективне функціонування та досягнення цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7445
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf181.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.