Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7443
Title: Стратегічний аналіз макросередовища підприємств овочевої галузі
Authors: Бенько, В. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: макросередовище;ринок;овочівництво;зберігання овочів;економічні чинники
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: зб. матеріалів Міжвузівськой студентської наук.-практ. конф. (28-29 травня 2019 р.);С. 145-151
Abstract: Проблема неузгодженості інтересів суб’єктів ринку в процесі їх господарської діяльності залишається і надалі актуальною, оскільки у прагненні в першу чергу максимізувати прибутки в короткостроковій перспективі, керівники сільськогосподарських підприємств приймають необґрунтовані рішення, які не лише шкодять даній організації в її стратегічному розвитку, а й ускладнюють процес взаємодії з суб’єктами за інтересами, підсилюючи тим самим загальну невизначеність середовища. З огляду на це, обґрунтування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства повинно ґрунтуватись на глибокому аналізі факторів макросередовища з урахуванням характеру їх дії.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7443
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf218.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.