Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7395
Назва: Напрями формування комунікативної компетентності студентів
Інші назви: Directions of the formation of the communicative competence of students
Автори: Гладких, Ганна Валеріївна
Гладких, Анна Валерьевна
Hladkykh, Hanna
Шаров, Сергій Володимирович
Шаров, Сергей Владимирович
Sharov, Sergii
Ключові слова: студент;вища школа;комунікативна компетентність;активні методи навчання;нформаційно-комунікаційні технології;высшая школа;коммуникативная компетентность;активные методы обучения;информационно-коммуникационные технологии;student;high school;communicative competence;active teaching methods;information and communication technologies
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Інноваційна педагогіка: науковий журнал;Вип. 11, т. 1 (С. 70-74)
Короткий огляд (реферат): UK: Одним із важливих компонентів сучасного фахівця є комунікативна компетентність, яка розглядається у вигляді інтегральної властивості особистості, що дозволяє досягати конструктивної взаємодії між учасниками діалогу. У статті здійснено аналіз визначень комунікативної компетентності, проаналізовано її структуру, чинники, що впливають на якість її формування. Зазначається, що для розвитку компонентів соціальної компетентності слід застосовувати активні методи навчання з урахуванням загальноприйнятих дидактичних принципів. Здійснюється аналіз окремих напрямів формування комунікативної компетентності студентів, зокрема можливості ділових ігор, різноманітних тренінгів, інформаційно-комунікаційних технологій. RU: Одним из важных компонентов современного специалиста является коммуникативная компетентность, которая рассматривается в виде интегрального свойства личности, позволяющего достигать конструктивного взаимодействия между участниками диалога. В статье осуществляется анализ определений коммуникативной компетентности, проанализирована ее структура, факторы, влияющие на качество ее формирования. Отмечается, что для развития компонентов социальной компетентности следует применять активные методы обучения с учетом общепринятых дидактических принципов. Анализируются отдельные направления формирования коммуникативной компетентности студентов, в том числе возможности деловых игр, различных тренингов, информационно-коммуникационных технологий. EN: The need to modernize the content of education in accordance with the competence approach requires new content of training of higher education applicants. One of the important characteristics of a modern specialist is the communicative competence, which is considered as an integral property of the individual, that allows to adapt and adequately act in society and achieve constructive interaction among the participants of the dialogue. The article analyzes the definitions of communicative competence, examines its importance as a necessary component of the student's personality, tests the structure and factors influencing the quality of its formation. It was revealed that the process of formation of communicative competence is influenced by the professional orientation of education; stable motivation and interest in mastering communicative competence; a steady need for self-improvement; a complex of forms and methods in accordance with the specifics of the profession and discipline. It is noted that for the development of components of social competence active methods of teaching should be applied considering generally accepted didactic principles. The analysis of some directions of students’ communicative competence formation, in particular possibilities of business role-playing games, trainings, information and communication technologies is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7395
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гладких-статья.pdf154.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.