Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7378
Назва: Методи оцінювання сформованості іншомовної комунікативної компетенції в різнорівневих групах
Автори: Супрун, Олена Миколаївна
Супрун, Елена Николаевна
Suprun, Olena
Ключові слова: компетентність;оцінювання комунікативної компетенції;викладання іноземної мови;різнорівневі групи;особистісно-орієнтоване оцінювання;об’єктивне оцінювання
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Сучасний рух науки: тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Дніпро, 6-7 червня 2019 року);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості оцінювання навчальних досягнень студентів немовних спеціальностей при викладанні іноземної мови в змішаних різнорівневих групах. правильно застосоване оцінювання може спонукати студентів працювати для досягнення навчальних цілей курсу, заохочувати до інтенсивнішої навчальної діяльності, спрямовуючи її на досягнення запланованих результатів та оперативно надаючи відображення результатів. Модернізація освіти має здійснюватися за об’єктивними, зрозумілими та особистісно значущими для студентів, викладачів та організаторів навчального процесу принципами і критеріями. Лише за умови інтеграції внутрішніх зусиль студента та зовнішньої дії цілеспрямованого навчального процесу можлива зацікавлена та ефективна діяльність учасників навчального процесу для отримання високої якості навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7378
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.