Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046
Title: Bestimmung der effektivsten werbeträger für butter der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr "
Authors: Mostovyi, O.
Keywords: erhöhung der Intensität;Werbeprodukten im Internetbereich;die Anziehung von Verbrauchern
Issue Date: 2018
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 75-76
Abstract: Das Wettbewerbsumfeld zwingt die Butterhersteller dazu, nach Wegen zu suchen, um ihre Position auf dem Buttermarkt zu verbessern. Dieses Problem entstand auch vor der ÖAG "Butterwerk Zhytomyr".
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7046
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -75-76.pdf255.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.