Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6901
Назва: Competitve position of the company in the market of dairy products and the ways of its improving
Автори: Dubinina, V.
Ключові слова: market of milk;Ukraine;agrarian market;enterprise profit
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 18-20
Короткий огляд (реферат): Among the major ways for Ukraine to get out of economic crisis there is an intensive development of regional agrarian markets. Market of milk and dairy products in this respect is the integral part of agrarian market. The availability of competitive products and services does not promote for most of them to realize these advantages due to the lack of practice in using the entire set of measurements. In such a situation it becomes essential for each enterprise to analyze compatibility as well as to work out the effective means for its improving
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6901
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ин.яз 98 -18-20.pdf200.49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.