Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876
Назва: Analysis of micro and macro marketing environment in the juice market
Автори: Krutikova, A.
Ключові слова: market;marketing;mineral water;managerial;functional
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 9-10
Короткий огляд (реферат): Natural juice has a therapeutic effect. Our body receives a lot of vitamins, trace elements, minerals with various juices. Today, there is a strong competition in the juice market. For effective work of the enterprise, it is necessary to constantly explore the macro and micro environment of the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6876
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ин.яз 98 -9-10.pdf192.98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.