Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823
Назва: Лінійна алгебра в програмування комп’ютерних ігор
Автори: Варецький, І. В.
Бойко, С. Б.
Ключові слова: програмування ігор;лінійна алгебра;вектори;векторна алгебра;розробка комп’ютерних ігор
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Факультет інженерії та комп’ютерних технологій: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 28
Короткий огляд (реферат): Показано необхідність базових понять лінійної алгебри в програмування ігор на найпростіших прикладах, які використовуються для створення більш складних проектів. Якщо мова йде про програмування ігор на будь-якій площині або в просторі, не може виникати питання в потребі цієї галузі математики. Тому що всі складні об'єкти, їх рухи, поведінка, взаємодія з іншими будуються на більш простих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823
Розташовується у зібраннях:ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІКТ - 58-28.pdf243.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.