Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823
Назва: | Лінійна алгебра в програмування комп’ютерних ігор |
Автори: | Варецький, І. В. Бойко, С. Б. |
Ключові слова: | програмування ігор;лінійна алгебра;вектори;векторна алгебра;розробка комп’ютерних ігор |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТДАТУ |
Серія/номер: | Матеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Факультет інженерії та комп’ютерних технологій: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 28 |
Короткий огляд (реферат): | Показано необхідність базових понять лінійної алгебри в програмування ігор на найпростіших прикладах, які використовуються для створення більш складних проектів. Якщо мова йде про програмування ігор на будь-якій площині або в просторі, не може виникати питання в потребі цієї галузі математики. Тому що всі складні об'єкти, їх рухи, поведінка, взаємодія з іншими будуються на більш простих. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6823 |
Розташовується у зібраннях: | ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІКТ - 58-28.pdf | 243.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.