Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6759
Назва: Дослідження основних аспектів інноваційного маркетингу
Автори: Гребельна, Г. В.
Ключові слова: маркетинг;інноваційний маркетинг;інновації;макроекономічний інструментарій;маркетингові заходи
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 145-146
Короткий огляд (реферат): Аналіз головних аспектів інноваційного маркетингу на базі вітчизняного та іноземного досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6759
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕтаБ 180-129-145-146.pdf209.74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.