Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6758
Назва: Вірусний маркетинг
Автори: Гасан, В. Д.
Ключові слова: веб-простор;маркетинг;вірусна реклама;текстові повідомлення;розвиток інтернет-технологій
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 144-145
Короткий огляд (реферат): Розглянути концепцію вірусного маркетингу у якості практичного та ефективного інструменту маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6758
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕтаБ 180-129-144-145.pdf176.48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.