Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6485
Назва: Маркетингове дослідження діяльності ПАТ «Житомирський молокозавод - Рудь» на ринку морозива
Автори: Білоконь, С. О.
Ключові слова: ринок морозива;маркетингові дослідження;галузь морозива
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Збірник наукових праць магістрантів та студентів Таврійського державного агротехнологічного університету. Факультет економіки та бізнесу;С. 7-11
Короткий огляд (реферат): В статті представлені результати маркетингового дослідження діяльності підприємства на ринку морозива. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на морозива. Досліджено вплив факторів маркетингового середовища та визначено альтернати розвитку підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6485
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.Куліш-Білоконь.PDF374.12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.