Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Назва: Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств
Автори: Стрюк, О. Л.
Ключові слова: маркетингова діяльність;інформаційне забезпечення маркетингу;маркетингова інформація
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 139-141
Короткий огляд (реферат): Для досягнення ефективного управління маркетингової системи підприємств необхідна достовірна та своєчасна інформація. На основі інформації, яка потрапляє до апарату маркетингового управління успішно здійснюється аналіз, формується та приймається управлінські рішення кожного економічного або соціального процесу, на основі якого приймаються в майбутньому управлінські рішення, та розробляються плани та стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf137.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.