Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6480
Назва: Забезпечення конкурентоспроможності діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод» на ринку вершкового масла
Автори: Мостовий, О. Є.
Ключові слова: ринок вершкового масла;рекламування продукції;Житомирський маслозавод
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 114-116
Короткий огляд (реферат): Конкурентне середовище на споживчому ринку, зокрема на ринку вершкового масла, змушує виробників все більше коштів вкладати в засоби рекламування продукції. Дана проблема постала перед ПАТ «Житомирський маслозавод» та виникла необхідність визначення рівня проінформованості споживачів про вершкове масло ТМ «Рудь» та визначення найефективніших носіїв рекламування для споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6480
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf114.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.