Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6479
Назва: Маркетингові підходи забезпечення конкурентоспроможності ПрАТ «Львівський лікеро-горілчаний завод» на ринку горілчаних виробів
Автори: Макарова, А. О.
Ключові слова: ринок горілчаних виробів;Львівський лікеро-горілчаний завод;ринок горілки;ціна;смакові якості
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 104-106
Короткий огляд (реферат): Ринок горілчаних виробів в Україні відіграє важливу роль в економіці, бо є однією з найприбутковіших галузей. Діяльність підприємств-виробників, хоча й відбувається в умовах гострої конкуренції, є високорентабельною. Тому для досліджуваного підприємства є вкрай важливим дослідити й оцінити діяльність конкурентів, для завоювання стабільних конкурентних позицій на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6479
Розташовується у зібраннях:Публікації студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf111.22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.