Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6210
Назва: Ефективність торговельної діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Efficiency of commerce activities of agricultural enterprises
Автори: Андрєєва, Лариса Олександрівна
Андреева, Лариса Александровна
Andrieieva, Larysa
Лисак, Оксана Іванівна
Лысак, Оксана Ивановна
Lysak, Oksana
Ключові слова: зернові культури;реалізація;економічна ефективність;рентабельність виробництва;рентабельність продажу;конкурентоспроможність;cereals;implementation;cost-effectiveness;profitability;return on sales;competitiveness
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1-2 (33-34)(С. 69-79)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті здійснено об’єктивну економічну оцінку ефективності торговельної діяльності регіональних аграрних підприємств з акцентом на зерновій продукції. Виявлено основні тенденції щодо змін показників, які характеризують економічну ефективність торговельної діяльності та фактори впливу на них. Визначено негативну тенденцію щодо ефективності торговельної діяльності досліджуваних аграрних підприємств. Запропоновано займатися постійним аналізом чинників зовнішнього середовища прямого впливу на їх діяльність. EN: The assessment of the competitiveness of the grain products of the enterprise, typical of the industry structure for agrarian enterprises in the region, showed that the company holds a worthy position in the regional market of grain products, but needs further improvement of its activities. The offered methods of research of a competitive position (matrix BKG, matrix McKinsey, benchmarking) are an effective way to assess the state of the company in the market and can be used by other enterprises. Consequently, on the basis of the above, one can conclude that there is a negative trend in the efficiency of trading activities of the agrarian enterprises under investigation, but the situation is not critical. For positive changes, enterprises need, first of all, to engage in constant analysis of factors of the environment direct impact on their activities (consumers, competitors, suppliers, intermediaries, substitutes); to form a consumer type of activity, where the determining factor is solvent demand, and the main characteristics of the product is price, quality and appearance (the consulting parameters of the product - the main, in terms of the consumer). All this will reduce the costs of production and sales of products, increase sales volumes, prices, sales proceeds, the mass of profits and, consequently, increase the indicators of levels of profitability of production and sales, which indicates an increase in the efficiency of trading activities of the enterprise and strengthening its competitive position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6210
Розташовується у зібраннях:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf888.2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.